Менеджмент організацій та видів діяльності (план затв. 2024 р.)

Менеджмент організацій та видів діяльності (план затв. 2024 р.)

Переглянути на сайті
Навчальний план і ОПП
Форма здобуття освіти
Денна
Перелік Вибіркових Освітніх Компонентів
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Назва дисципліни (PDF+опис)
Силабус
Силабус (440.08 КБ)
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Кваліфікація

Освітня кваліфікація: Доктор філософії з менеджменту

Можливість працевлаштування

Працевлаштування в науково-дослідних установах, закладах вищої освіти, на підприємствах, в установах та організаціях, які здійснюють різні види економічної діяльності.

Згідно з класифікатором професій ДК 003:2010:

12 Керівники підприємств, установ та організацій

1210 Керівники підприємств, установ та організацій

1222 Керівники виробничих підрозділів у промисловості

1227 Керівники виробничих підрозділів у комерційному обслуговуванні

1229.4 Керівники підрозділів у сфері освіти та виробничого навчання

1229.7 Керівники інших основних підрозділів в інших сферах діяльності

1232 Керівники підрозділів кадрів і соціально-трудових відносин

1235 Керівники підрозділів матеріально-технічного постачання

1237 Керівники науково-дослідних підрозділів та підрозділів з науково-технічної підготовки виробництва та інші керівники

1238 Керівники проєктів та програм

1239 Керівники інших функціональних підрозділів

 

13 Керівники малих підприємств без апарату управління

1312 Керівники малих підприємств без апарату управління в промисловості

 

14 Менеджери (управителі) підприємств, установ, організацій та їх підрозділів

1474 Менеджери (управителі) у сфері досліджень та розробок

1475.4 Менеджери (управителі) з питань комерційної діяльності та управління

1477 Менеджери (управителі) з підбору, забезпечення та використання персоналу

1493 Менеджери (управителі) систем якості

Курс навчання

2024-2025 н. р. - 1 курс

Кількість кредитів

60

Галузь знань
07 Управління та адміністрування
Вміст (Процедура вибору, гіперпосилання на Здійснити вибір)
Title
Процедура вибору із Переліку вибіркових освітніх компонентів
Subsection
Body

Здобувач освіти обирає освітні компоненти в обсязі, що зазначений у навчальному плані, для варіативного складника конкретного семестру. При цьому здобувач освіти має право обирати освітні компоненти, що запропоновані для інших освітньо-професійних програм і рівнів, або певну сертифікатну програму, яка реалізується в Університеті, і в інших закладах вищої освіти (зокрема, закордонних), відповідно до реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти.

Здобувачі освіти третього (освітньо-наукового/освітньо-творчого) рівня  освітні компоненти вільного вибору обирають в обсязі не менше як 16 кредитів.

Вибір освітніх компонентів здійснюється на перший рік навчання упродовж першого тижня та упродовж квітня-травня на другий рік навчання.

Для здійснення вибору здобувачу освіти потрібно:

· увійти на сторінку Переліку вибіркових освітніх компонентів на сайті Університету та ознайомитися із описом запропонованих освітніх компонентів;

· обрати та зареєструватися для вивчення обраних освітніх компонентів у системі «ПС-Журнал успішності-Web»;

· у вікні «ПС-Журнал успішності-Web» для авторизації користувача потрібно ввести своє прізвище як ім’я користувача та номер індивідуального навчального плану у полі «Пароль». Особистий пароль здобувач освіти може змінити після першого входу до системи;

· перейшовши у системі до переліку вибіркових освітніх компонентів, здобувач освіти здійснює вибір, який система зберігає;

· упродовж усього періоду активності повідомлення з термінами електронного голосування здобувач освіти може переобирати (змінювати перелік) освітніх компонентів, які бажає вивчати.

Формування спеціалізованих груп для вивчення вибіркових освітніх компонентів відбувається, враховуючи мінімальну чисельність здобувачів освіти у групі – не менше як 7 осіб.

У разі неможливості формування спеціалізованої групи таким здобувачам освіти надається змога здійснити повторний вибір у системі «ПС-Журнал успішності-Web» із переліку освітніх компонентів, групи на вивчення яких уже сформовані. Повторний вибір освітніх компонентів здобувачі освіти здійснюють за вказаним вище алгоритмом.

При невчасному (відсутньому) обранні здобувачем освіти вибіркових освітніх компонентів деканат самостійно прикріплює такого здобувача до однієї зі сформованих спеціалізованих груп.

Якщо здобувач освіти із поважної причини не зміг обрати освітні компоненти вчасно або виявив помилку щодо свого волевиявлення, він звертається до деканату із заявою для запису на вивчення обраних ним компонентів, надавши документи, які засвідчують поважність причин. Тривалість етапу – один тиждень.

Body

Здійснити вибір - «ПС-Журнал успішності-Web»

Рівень освіти
Третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень
Спеціальність

073 Менеджмент

Чинність
Перелік нормативних ОК
1. Цикл загальної підготовки
1Філософія та методологія наукисилабус
2Іноземна мова для академічних цілейсилабус
3Академічна доброчесність та наукова етикасилабус
4Сучасні інформаційні технології в науковій та викладацькій діяльностісилабус
5Педагогічні основи професійно-комунікативної компетентностісилабус
2. Цикл професійної підготовки
6Методологія наукового дослідження в сфері менеджментусилабус
7Теорія та практика менеджменту організацій і видів діяльності в умовах євроінтеграціїсилабус
8Економетричне моделювання та проєктна діяльністьсилабус
9Педагогічна практикасилабус