Маркетинг і міжнародна логістика (план затв. 2024 р.)

Маркетинг і міжнародна логістика (план затв. 2024 р.)

Переглянути на сайті
Навчальний план і ОПП
Форма здобуття освіти
Денна
Перелік Вибіркових Освітніх Компонентів
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Назва дисципліни (PDF+опис)
Силабус
Силабус (798.93 КБ)
Архів
ні
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Архів
ні
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Архів
ні
Курс
1 курс
Початок навчального року
2024
Кінець навчального року
2025
Назва дисципліни (PDF+опис)
Силабус
Силабус (584.79 КБ)
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Курс
2 курс
Початок навчального року
2025
Кінець навчального року
2026
Назва дисципліни (PDF+опис)
Архів
ні
Кваліфікація

Освітня кваліфікація: Магістр маркетингу

Можливість працевлаштування

Випускники освітньої програми можуть працевлаштовуватись на підприємствах будь-якої організаційно-правової форми, працювати в логістичних, транспортних, експедиційних, поштових, складських компаніях, на підприємствах, де наявні підрозділи: маркетингу, логістики і постачання, виробництва та збуту, маркетингових досліджень, міжнародних зв’язків. 

Фахівець здатний виконувати зазначену професійну роботу (ДК 003:2010):

1443 Менеджер (управитель) з транспортно-експедиторської діяльності

1451 Менеджер (управитель) в торгівлі транспортними засобами 

1452 Менеджер (управитель) в оптовій торгівлі

1453 Менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі побутовими та непродовольчими товарами

1454 Менеджер (управитель) в роздрібній торгівлі продовольчими товарами

1475 Менеджер (управитель) з маркетингу 

1475.4 Менеджер (управитель) з логістики

Менеджер (управитель) з постачання

Менеджер (управитель) із збуту

Менеджер (управитель) з маркетингу  

2419.2 Логіст

Економіст із збуту

3422 Експедитор

Експедитор транспортний

3436.1 Помічник керівника підприємства (установи, організації)
3436.2 Помічник керівника іншого основного підрозділу
3436.3 Помічник керівника малого підприємства без апарату управління

Курс навчання

2024-2025 н. р. - 1 курс

Галузь знань
07 Управління та адміністрування
Вміст (Процедура вибору, гіперпосилання на Здійснити вибір)
Title
Процедура вибору із Переліку вибіркових освітніх компонентів
Subsection
Body

Здобувач освіти обирає освітні компоненти в обсязі, що зазначений у навчальному плані, для варіативного складника конкретного семестру. При цьому здобувач освіти має право обирати освітні компоненти, що запропоновані для інших освітньо-професійних програм і рівнів, або певну сертифікатну програму, яка реалізується в Університеті, і в інших закладах вищої освіти (зокрема, закордонних), відповідно до реалізації права на академічну мобільність здобувачів вищої освіти.

Здобувачі освіти другого (магістерського) рівня освітні компоненти вільного вибору обирає в обсязі не менше як 23 кредити.

Вибір освітніх компонентів магістрами здійснюється на перший рік навчання упродовж першого тижня та упродовж квітня-травня на другий рік навчання.

Для здійснення вибору здобувачу освіти потрібно:

· увійти на сторінку Переліку вибіркових освітніх компонентів на сайті Університету та ознайомитися із описом запропонованих освітніх компонентів;

· обрати та зареєструватися для вивчення обраних освітніх компонентів у системі «ПС-Журнал успішності-Web»;

· у вікні «ПС-Журнал успішності-Web» для авторизації користувача потрібно ввести своє прізвище як ім’я користувача та номер індивідуального навчального плану у полі «Пароль». Особистий пароль здобувач освіти може змінити після першого входу до системи;

· перейшовши у системі до переліку вибіркових освітніх компонентів, здобувач освіти здійснює вибір, який система зберігає;

· упродовж усього періоду активності повідомлення з термінами електронного голосування здобувач освіти може переобирати (змінювати перелік) освітніх компонентів, які бажає вивчати.

Формування спеціалізованих груп для вивчення вибіркових освітніх компонентів відбувається, враховуючи мінімальну чисельність здобувачів освіти у групі – не менше як 7 осіб.

У разі неможливості формування спеціалізованої групи таким здобувачам освіти надається змога здійснити повторний вибір у системі «ПС-Журнал успішності-Web» із переліку освітніх компонентів, групи на вивчення яких уже сформовані. Повторний вибір освітніх компонентів здобувачі освіти здійснюють за вказаним вище алгоритмом.

При невчасному (відсутньому) обранні здобувачем освіти вибіркових освітніх компонентів деканат самостійно прикріплює такого здобувача до однієї зі сформованих спеціалізованих груп.

Якщо здобувач освіти із поважної причини не зміг обрати освітні компоненти вчасно або виявив помилку щодо свого волевиявлення, він звертається до деканату із заявою для запису на вивчення обраних ним компонентів, надавши документи, які засвідчують поважність причин. Тривалість етапу – один тиждень.

Body

Здійснити вибір - «ПС-Журнал успішності-Web»

Рівень освіти
Другий (магістерський) рівень
Спеціальність

075 Маркетинг

Чинність
Перелік нормативних ОК
1. Цикл загальної підготовки
1Методологія та організація наукових досліджень в галузісилабус
2Мотивування та лідерствосилабус
3Технології прийняття управлінських рішень в умовах невизначеностісилабус
4Наукова комунікація іноземною мовоюсилабус
2. Цикл професійної підготовки
5Маркетинговий менеджментсилабус
6Стратегічний маркетингсилабус
7Сучасні інформаційні технології маркетингу та міжнародній логістицісилабус
8Діагностика маркетингової та міжнародної логістичної діяльностісилабус
9Інтегровані маркетингові комунікаціїсилабус
10Інноваційне підприємництво та управління проєктамисилабус
11Міжнародна логістикасилабус
12Виробнича практика з маркетингусилабус
13Виробнича практика з маркетингової та міжнародної логістичнох діяльноссилабус
3. Атестація
14Кваліфікаційна роботасилабус