Головна / Засєкіна Лариса Володимирівна

Засєкіна Лариса Володимирівна

Засєкіна Лариса Володимирівна
43025, проспект Волі, 13

Проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці, доктор психологічних наук, професор

https://scholar.google.com.ua/citations?user=2VsVQIIAAAAJ&hl=en

https://orcid.org/0000-0001-8456-0774

 

ОСВІТА

2019 Магістр з основ клінічної психології, Університет Англія Раскін, Кембридж, Велика Британія

2006 Доктор психологічних наук, Інститут психології ім. Г.С. Костюка (Київ)

2000 Кандидат психологічних наук, Інститут психології ім. Г.С. Костюка (Київ)

1995 Спеціаліст, англійська та німецька мови, факультет романо-германської філології, Волинський державний університет (Луцьк).

 

ПРОФЕСІЙНІ ПРИЗНАЧЕННЯ

2019-дотепер проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

2018-2019 Університет Англія Раскін, провідний дослідник проєкту Впровадження активних колаборативних методів навчання в університетах Великої Британії, грантодавець Національний офіс студентів Великої Британії

2018 – дотепер професор кафедри психології та педагогіки Національного університету «Острозька академія»

2018 Голова Вченої спеціалізованої ради із захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

2016 - дотепер член правління Всеукраїнської організації психолінгвістів

2015- дотепер член редакційних колегій American Journal of Applied Psychology, Psychology and Behavioural Sciences

2014 - дотепер заступник головного редактора міжнародного наукового рецензованого журналу East European Journal of Psycholinguistics

 

ПРОФЕСІЙНІ ВІДЗНАКИ, НАГОРОДИ, ЧЛЕНСТВО В ОРГАНІЗАЦІЯХ

2018-2019 стипендіат програми Chevening International Award (Велика Британія)

2018 стипендіат програми наукового обміну Посольства Ізраїлю, факультет психології Університет Хайфи, Ізраїль

2015-2016 стипендіат програми наукового обміну ім. Дж. Фулбрайта, факультет психології, лабораторія когнітивних досліджень, державний університет Оклахоми, США

2015 - нагрудний знак МОН України "Відмінник освіти"

2010-2011 – стипендіат програми наукового обміну ім. Дж. Фулбрайта, кафедра психології та консультування, Університет центрального Арканзасу, США

2010 грамота Міністерства освіти і науки України

2014 – член Української асоціації когнітивно-поведінкової терапії

2009 – член Української асоціації психолінгвістів

2008 – переможець конкурсу іменних стипендій Верховної ради України для молодих учених

2008 – стипендіат програми наукового обміну Кембриджського університету, лабораторія Мовлення, мова та мозок, Кембридж, Велика Британія

2004 – член Міжнародного товариства прикладної психолінгвістики (ISAPL)

 

НАУКОВІ ІНТЕРЕСИ ТА КУРСИ, ЯКІ ВИКЛАДАЮ

Клінічна психологія

Когнітивно-поведінкова терапія

Психотравма та ПТСР

Прикладна психолінгвістика

Когнітивна наука

 

ГРАНТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ

2015-2017 керівник держбюджетної теми Когнітивно-поведінкові та психолінгвістичні стратегії подолання психічної травматизації особистості, номер державної реєстрації 0115U002345

2012 – 2015 координатор міжнародного проекту ATHENA Сприяння життєздатним та автономним системам вищої освіти у регіоні Східного сусідства в межах програми Темпус

2012-2014 керівник держбюджетної теми Психологічні основи мовлення особистості в нормі та патології, номер державної реєстрації 0112U00215

 

ВИБРАНІ ПУБЛІКАЦІЇ

Книги

· Psycholinguistic Approach to Traumatic Memory: Monograph (2017). – Beau Bassin: LAP Lambert Academic Publishing. 245 p. (in Ukrainian).

· Language, Speech, Personality in the Mirror of Psycholinguistics: Monograph. (2014). Lutsk: Lesya Ukrainka Eastern European National University. 292 p. (in Russian).

· Foundations of Psychology and Interpersonal Communication. (2013). Lutsk: Lesya Ukrainka Eastern European National University. 184 p. (co-author T. Pastryk) (in Ukrainian).

· ADHD: Theory and Practice (2011) Lutsk: Volyn National University. 228 p. (in Ukrainian). (co-author O. Solovey).

· Psycholinguistic Diagnostics (2008). Lutsk: Volyn National University. 188 p. (co-author S. Zasyekin). (in Ukrainian).

· Structural and Functional Organization of the Individual Intelligence: Monograph (2005) (in Ukrainian). Ostroh: Ostroh Academy. 370 p. (in Ukrainian).

· Introduction to Psycholinguistics (2002). Ostroh: Ostroh Academy. 176 p. (co-author S. Zasyekin) (in Ukrainian).

· Critical Thinking Development in Foreign Language Teachers. (1999). Kyv: Znannya. (in English)

 

Розділи монографій

· Inteligencja kulturova: konstrukcja terminologiczna czy wazny konstrukt osobowosciowy. (2016). In: Ukraina a Polska: problemy procesu spoleczno-kulturowego i praktyka ksztaltowania dialogicznego zachowania mlodziezy/Seria wydawnicza Monografia Wydzialu Pedagogoki i Psychologii Wyzszej Szkoly Ekonomii i Innowacji w Lublinie/ Innovatio Press Wydawnictwo Naukowe WSEI/ od red. I.Filippowa, M.Z. Stepulak.-Wydawnictwo UNITAS.- Lublin-2016.- P.19-31. (in Polish)

· Language and culture impact on individual intelligence. (2007). In: Challenging Tasks for Psycholinguistics in the New Century. J. Arabski, Ed. Katowice: University of Silesia. P. 256-262. (in English)

 

Статті

· Psycholinguistic markers of autobiographical and traumatic memory (2019). East European Journal of Psycholinguistics, 6(2) (co-authors S. Kennison, S. Zasiekin, K. Khvorost) (in English) https://doi.org/10.5281/zenodo.3637548

· Traumatic narrative in psycholinguistic study (2018). Psycholinguistics, 3(1), 47–60. (in Ukrainian)

· Individual intelligence in the соntext of modern psycholinguistic studies (2016). Journal of Russian and East European Psychology, 53(4), 68-88. http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10610405.2016.1251112 PsychINFO - American Psychological Association (in English)

· Culture effects on language and cognition in psycholinguistic experiment. (2014). East European Journal of Psycholinguistics, 1(1), 234-242. (in English)

· Neuropsycholinguistic means of individual emotional memory reorganization. (2014). Psycholinguistics, 15, 62–73. (in Ukrainian)

· Neurolinguistic reorganization of individual’s emotional memory (2013). Cognitive and Emotional Behavioral Factors of Full-Value Human Functioning: Cultural and Historical Approach. Kharkiv, 52-54. (in Ukrainian)

· The role of metaphor in individual traumatic memory organization. (2014). Youth, Family, Society. Ryazan, 203-207. (in Russian)

· Psycholinguistic reorganization of traumatic memory from mental health perspective. (2012). Visnyk of National Academy of Border Service of Ukraine. #1. [Electronic resource]. http://archive.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2012_1/12zlvpzo.pdf (in Ukrainian)

· Narrative experience vis-a-vis individual mental health (2012). Psychological Prospects Journal, 19, 101-110. (in Ukrainian)

· Psycholinguistic Approach to Attention Deficit and Hyperactivity Disorder (ADHD). (2012). In: Applied Psycholinguistics: Positive Effects and Ethical Perspectives, G. Minini and A. Manuti, Eds., 2, 241-251. (in English)

· Speech and Language of Children with Attention Deficit and Hyperactivity Disorder. (2009). Bulgarian Journal of Psychology, 3-4, 393-404. (in English)