Головна / Публікації / Студенти-музейники опановують нові методики під час навчання

Студенти-музейники опановують нові методики під час навчання

Викладачі кафедри музеєзнавства, пам’яткознавства та інформаційно-аналітичної діяльності у навчальному процесі використовують не лише традиційні форми викладання, а й упроваджують нові. 


Так, під час вивчення курсу «Експозиційна та культурно-освітня робота музеїв» студенти спеціальності «Музеєзнавство, пам’яткознавство» написали текст до картини, який мала прочитати людина з вадами зору. На перший погляд це було легко. Та коли студентові запропонували намалювати те, що описав його товариш, це виявилося досить складним завданням. Майбутні музейники зрозуміли, що відсутність певних даних – місця події, елемента картини тощо створює відмінне враження, аніж те, що формується при розгляді предмета. 


Опанувала молодь й основи методики водіння людей із вадами зору по експозиції. Кожен студент був у ролі й екскурсовода, і людини, що втратила зір. Це дало їм змогу відчути важливість створення безбар’єрного простору в експозиції музею чи артгалереї.  


 

Світлана ЧИБИРАК, 

старший викладач кафедри 

документознавства і музейної справи