Головна / Публікації / Брендування в екостилі від факультету філології та журналістики

Брендування в екостилі від факультету філології та журналістики

Брендування в екостилі від факультету філології та журналістики

Тепла зима майже без снігу, підсніжники в лютому, грози в січні, повторний цвіт каштанів у жовтні, масштабні лісові пожежі й обміління Світязю – це все реалії сьогодення, наслідки зміни клімату. І це лише те, що ми можемо зараз бачити неозброєним оком. Якщо ж поцікавитися, то можна віднайти фото льодовиків 100 років тому й зараз, можна простежити, як висихають річки, зникають ліси. Такі негативні зміни спровоковані забрудненням нашої планети.

Людство звикло жити одним днем, не думати про майбутнє, не дбати про екологію, чистоту довкілля, не задумуватися про наслідки. Сьогодні ми йдемо в магазин, купуємо продукти та складаємо їх у поліетиленовий пакет. Завтра забуваємо цей пакет вдома або ж викидаємо його, і купуємо новий, який згодом теж викинемо. Так само і з пластиковими стаканчиками, батарейками, ртутними термометрами та ін.

Зараз, коли наслідки такого байдужого ставлення до екології стають досить помітними, свідомі люди починають бити на сполох. На щастя, по Україні вже де-не-де встановлюють контейнери для сортування сміття, окремо збирають на переробку пластик, використані батарейки на утилізацію. Проте в нас це лише починають впроваджувати, а у світі вже давно сортують і переробляють сміття. Не всі українці готові брати приклад з європейських країн і сортувати відходи, проте додає оптимізму те, що є дійсно свідомі люди, які думають про майбутнє планети. І це, безумовно, тішить.

Завдяки таким людям працюють магазини-кав'ярні, у яких можна приходити зі своєю чашкою і наливати напій туди, замість пластикового стаканчика. У деяких таким клієнтам навіть надають знижку. Ще однією хорошою ідеєю зменшення використання пластику є популяризація екоторбинок. Такий стильний аксесуар став справжнім трендом, адже  дизайнери світового рівня використовують його у своїх колекціях. Усе більше людей відмовляється від поліетиленових пакетів і обирає екоторбинки. Така альтернатива може стати чудовим доповненням до будь-якого образу, крім того, так ви демонструєте свою небайдужість до природи. Сьогодні ринок пропонує широкий асортимент екоторбинок на будь-який смак: різного кольору, розміру, із малюнками, надписами, візерунками, аплікаціями тощо.

Колектив факультету філології та журналістики не залишився осторонь і розробив дизайн екоторбинок із логотипом рідного факультету. Ці унікальні торбинки не лише рекламують факультет, а й підтримують світовий рух за збереження екології. До виготовлення такої продукції автори ідеї (а зініціювала її Ірина Левчук) підійшли відповідально, адже спочатку провели опитування, щоб дізнатися, чи є потреба у виготовленні таких стильних аксесуарів. Усі сприйняли пропозицію “на ура”, і не лише студенти, а й викладачі активно підтримали брендування в екостилі. Метою створення екоторбин є заклик до збереження природи не словом, а ділом.

Студенти сподіваються, що своїм прикладом зможуть надихнути й інших на створення брендових аксесуарів у стилі еко. Було б дуже приємно, якби ідею підтримали колективи інших факультетів нашого університету, а в ідеалі ‒ студенти інших навчальних закладів, школярі, працівники компаній, установ тощо.

Пам'ятайте, від того, яке наше сьогодні, залежить, яким буде наше завтра. Одна людина не може врятувати світову екосистему й зупинити зміни клімату, але світ починається з кожного з нас, і тут на думку спадають слова Андрія Кузьменка (Скрябіна): «Міняйте світ до кращого, дбайте про нього, бо ви в ньому живете». Дбаймо про майбутнє!

Анна АРТЮХ,

студентка ІІІ курсу

факультету філології та журналістики

При використанні матеріалів гіперпосилання на ресурс обов'язкове